阿雨

发扬国学,传承经典。(没有你学不到的,只有你做不到的)

LayLow

Lay Low
歌手:Josh Turner
所属专辑:Lay Low

I wanna drive until my cell phone
我想一路驱车,关掉手机
Runs out of range and every bar is gone
离开服务区,远离喧闹的酒吧
Cut through the woods another hundred miles
穿过森林,再过一百英里
And disappear for a while
消失一段时间
I wanna hear raindrops fallin’ down on an old tin roof
我想听 雨滴坠落敲打着铁皮屋顶
I wanna find a front porch rail and prop up my travelin’ boots
寻一处 前廊栏杆撑起我的旅行靴

See your silhouette in that firelight
看着你的剪影 映着火光
Feel your body lyin’ next to mine
感受你依偎在我的身边
Spend a few days together alone
与你一起度过些许日子
And just lay low
安逸的生活
I wanna end up nowhere on a map
寻一处 无人知晓的地方
A little cabin sittin’ so far back
建一座小屋 远离尘世纷扰
Out in the country
自在乡间
Just the moon and stars
只有星星和月亮
Are gonna know where we are
知道我们在的地方
I wanna hear raindrops fallin’ down on an old tin roof
我想听 雨滴坠落敲打着铁皮屋顶
I wanna find a front porch rail and prop up my travelin’ boots
寻一处 前廊栏杆撑起我的旅行靴
See your silhouette in that firelight
看着你的剪影 映着火光
Feel your body lyin’ next to mine
感受你依偎在我的身边
Spend a few days together alone
与你一起度过些许日子
And just lay low
安逸的生活
Just lay low, slow it down
安逸生活,放慢节奏
Girl, let’s go and get outta town
女孩,让我们一起离开城市
I wanna hear raindrops fallin’ down
我想听 雨滴坠落
I wanna hear raindrops fallin’ down on an old tin roof
我想听 雨滴坠落敲打着铁皮屋顶
I wanna find a front porch rail and prop up my travelin’ boots
寻一处 前廊栏杆撑起我的旅行靴
See your silhouette in that firelight
看着你的剪影 映着火光
Feel your body lyin’ next to mine
感受你依偎在我的身边
Spend a few days together alone
与你一起度过些许日子
And just lay low
安逸的生活
Just lay low
安逸生活

评论